ESSBOX-kampanje i butikk

ESSBOX-kampanjen var synlig i alle kanaler, både på print, digitalt og i radio. Det ble nærmest umulig for de profesjonelle håndverkerne, å unngå å høre om kampanjen. Vi fikk gode redaksjonelle oppslag i bransjemedia, og på Radio Norge hadde vi spotter og konkurranse i Morgenklubben. Alt dette for å øke oppmerksomheten rundt ESSBOX og å lokke kunden til butikk.

På Facebook merket vi også engasjementet godt. I kampanjeperioden hadde vi over 300 000 visninger på kampanjerelaterte, vi nådde hele 76 000 unike personer og nær 2 500 personer engasjerte seg på siden vår.

Ekstra hyggelig har det vært å få gode tilbakemeldinger fra forhandlerne våre. Vi har fått tilbakemeldinger om at eksponeringsmateriellet var bra og at det var postivt med en salgsutløsende kampanje hvor mye var lagt til rette. Kampanjen var lettsolgt og den har gitt gode mersalgsmuligheter. I sum har dette ført til gode salgstall ut av butikk. Vi har fått ti fornøyde vinnere fordelt over hele landet!

Vi håper kampanjen ga mersmak – og nok en gang, takk for formidabel innsats!

ESSBOX-kampanje i butikk

ESSBOX-kampanje i butikk